ponedeljek, 1. oktober 2007

...bil na jadranju...ni kaj...pa ti kaj boš...



L-O Mili Moji ! Kaj sem ugotovil v tem kratkem ampak intenzivnem podaljšanem vikendu :

  • Pri 32 ni zdravo popit 4 buteljke in tega ne vedet
  • Še bolj zdravo ni popit po planinarjenju na Opat celo flašo travarice, saj se ti hitro zgodi da si poškoduješ roko
  • Ko imas poškodovano desno roko so tudi najbolj osnovna opravila težka, npr. rezanje šniclov, kuhanje kave, umivanje zob in še kaj bi lahko našteval
  • Mleko potegne ven marsikaj, vendar ne otekline iz roke (to dokaj dobro opravlja led), prav tako mleko ne potegne ven otrok !
  • Kuhanje riža na barki je bilo nadvse zabavno
  • Golfa v nedeljo nisem bil zmožen igrati
  • Prehlad in zabasane sinuse dobro ven potegne sauna, katero sem si včeraj zvečer privoščil, ker ni bilo druge opcije, saj se mi je danes zaključil študijski dopust in spet pridno delam, s čimer se je žal koncalo tudi golfiranje med tednom
  • Žal mi je da jadranje ni bilo daljše in drugo leto peljem vse, upam da v enaki ekipi iz juga proti Visu in Lastovem
  • Žal mi je, da sem si odkar sem stopil skozi domača vrata cel vikend lizal rane in nisem mogel na žajbljov čaj, ki bi mi definitvno pomagal.
  • Upam da žajbljov čaj še dobim

Kak je tak je ! Ni kaj, .....pa ti kaj boš ?


K

1 komentar:

Anonimni pravi ...

kdo je reko žajbl... pa kaj si se čisto pomehkužo ;) zaj pa se hitro vzami v roke, pa da zacelijo rane na tesu in v glavi ... saj veš ... around the world they call my name, there is only one of me what a shame... ne smeš nas raročarat :)))