ponedeljek, 17. september 2007

...kak je, tak je....


...ja, pa je prišo iz Italije domu. V Italiji je blo lepo. Res lepo, Chianti je še vedno zakon, ni kaj rečt. Problem je nastal, ko sem prišo domu. In se spravil gledat Euro prvenstvo v basketu in kljub moji odločitvi, da slovenskega športa ne gledam preveč rad, ker itak vedno zafukajo, gledal tekmo Slovenija : Grčija.

JEBEMTI MATER PIPAN IN VSI OSTALI, PA KAJ STE RES RETARDIRANI ? Kak se lahko to zgodi ?!!?! KAK ?! KAK PRI PIZDI MATERNI ? Jebe se meni za odlične predstave v skupinah, če takrat ko je treba, nikoli Slovenska reprezentanca ne zna nardit nič. Jebe se meni za sedmo mesto, če bi lahko bili najmanj četrti. In zakaj niso, ker gredo 3 minute pred koncem ko ne znajo držat žoge, podajajo preko polovice itd, uspeli zadržat 16 pik prednosti ? Jebemu mater da so res retardirani no.

Vedno ista pesem, vedno popuš totalni in potem rabim 4 pire da se smirim. Vsaj alko nikoli ne razočara. Dejstvo je, Slovenska košarkaška reprezentanca ni v mojih očeh nardila nič. Nisem več tak ponosen da sn Slovenc.

ampak, kak je, tak je, zato se bom nehal sekirat, nehal gledat slovenske "pravljice" v športu in se raje posvetil tenisu, golfu, zmagi na letošnji regati KOROŠICA in pitju na jadranju. Jebemu mater da bomo bolj uspešni kot tota košarkaška gamad.

zaj sn povedo kaj sn mislo, zaj pa grem bek


K

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

dragi K
pridi zaj sem mali .... pa da te za uho pa po riti... memo milo mater pa da boš tak grdo govoro !!!! grdo je blo, ampak vseeno smo ponosni na naše fante. Pridni so bli! Da se ti golf palce zlomijo...gamat!

STK pravi ...

Ah, ne morem bit ponosn, niso bli pridni, ker so glupi. Glede golf palic pa ne vem kaj naj rečem..........moje palce nosijo zmage, ne pa tak kot tota košarkaška gamad zaražena :)