torek, 26. februar 2008

Novitete....

Vedno znova sem vesel ko pride kaj novega na tržišče. Radoveden človek sem in rad imam nove stvari,...hm :), ja.... Vendar ni nujno da so vse nove stvar tudi dobre. Primer za to trditev je, da smo dobili novo etiketo na Zlatorog flaši, ki je sicer sprejemljiva, vendar moram rečt, da deluje proti kakemu švabskemu ali kakemu drugemu "resnemu" pivu prav smešna. Kje se to toti font našli lepo vas prosim ? Definitvno je pa ni čez legendarno etiketo :




Če bi to etiketo šli sufisticirat, bi bilo mnogo bolje po mojem mnenju, taki občutek sem pač dobo. Drugače pa sem se odločil, da vam danes predstavim nekaj novih produktov na tržišču. Tistih, ki vsekakor bodo zanimivi. Na začetku naj vas razveselim z novimi okusi žvečilnih in sicer predstavljam vam dva nova okusa:











Osebno preferiram okus čevapov, petarda malo fseka preveč. Drugače pa se na trgu pojavljajo še drugi novi proizvodi, ki bodo sigurno prav kmalu na policah vseh bolje založenih trgovin. Predstavljam vam novo zobno pasto :




Prav tako me veseli, da dobivamo tudi nove okuse sladoledov, lučk. Odrasli bomo veseli novega produkta in sicer nove lučke :








Nekateri so seznanjeni z dejstvom, da uživanje alkoholnih substanc spremeni percepcijo, svet in burksle postanejo lepši, mi smo bolj korajžni, skratka, ko si doziran, primerno, se vse odvija v smeri seksa. Napičit vse kar leze in gre. Tukaj je novo vino, ki ne skriva ničesar :


Nazadnje pa naj še omenim čuveni Iphone. To naj bi bil revolucionarni telefon, ki na začetku ni znal pošiljati več osebam hkrati SMS sporočil, ki ni znal snemat videa, ki sploh ni podpiral MMSov, itd. Revolucija ? No ja, naprava je sicer fensi, zdaj baje že lahko snemaj videote do 5 sekund ! Z instalacijo ne vem kojih vse aplikacij lahko sedaj celo pošlješ MMS in celo več kot enemu osebku tudi SMS sporočila. Vendar kljub temu, da bo s časom tudi Iphone postal funkcionalno enak modernim telefonom, je Motorola naredila največji preskok:



In kdo potem ne bi bil navdušen nad novitetami, ki prihajajo ?



K

Ni komentarjev: