četrtek, 5. junij 2008

EURO 2008

Dober dan pok pok....

....in začelo se bo....že čez dva dni.

http://www.euro2008.uefa.com/

Moji večni favoriti so seveda Italijani (squadra Azzuri), kljub temu, da jim moji prijatelji ne ravno prijateljsko pravijo "makaronarji". Napovedal sem njihovo zmago na SP leta 2006 v Nemčiji in so se mi vsi lepo v ksiht smejali. Žal mi je, da takrat nisem stavil na Italijane, saj bi lepo potegno :)

Skratka, ponovno napovedujem, da bodo Italijani zmagali na Euru. Euro leta 2004 je bila smola na strani azzurov, saj so bedno izgubili proti Galskim petelinom, mamu da jim vidim crnačku (pa nisem rasist, da ne bo pomote). Letos je čas, da še na stari celini lepo vsem po spisu ****** mater in nardijo dar mar !

Normalno je, da me skrbi poškodba Cannavara, ampak dobro, frattelli d'Italia bodo zmogli !

Prav tako mi je prišlo na uho, da naj bi prvenstvo prenašala TV3, ostali kanali pa naj bi bili zatemnjeni. Pa kaj se norca delate al kaj ? Koji jim je ****c , da bomo prisiljeni poslušat popolnoma nesposobne komentatorje ? Sicer pa vem, lahko pizdim kolko hočem, nič ne bo drugače. Kak je, tak je.

In v dnevih, ko bomo fantje s pivom sedeli pred ekrani in navijali vsak za svoje favorite, bodo punce stoično prenesle 3 tedensko odsotnost pozornosti :)








K

Ni komentarjev: